Preview

Novelty. Experiment. Traditions (N.Ex.T)

Advanced search

Intracorporate Learning Portal as a Factor of the Educational Environment Formation of Modern Organization

Abstract

The article explores the advantages of an intracorporate learning portal and highlights modern teaching tools for creating an effective corporate environment for education.

About the Author

E. K. Baranova
North-West Institute of Management of RANEPA
Russian Federation

Ekaterina K. Baranova, МA Student of the Faculty of Social Technologies

Saint Petersburg



References

1. Андерсон Д. Канбан. Альтернативный путь в Agile / Дэвид Андерсон. Пер. с англ. А. Коробейникова. М. : Манн, Иванов и Фербер, 2017. 331 с.

2. Ассоциация менеджеров России. Корпоративные университеты в российской и зарубежной практике. М., 2002. 8 с.

3. Джафарова З., Жирновская А. Корпоративная образовательная среда как главный тренд 2020 года [Электронный ресурс]. URL: https://theoryandpractice.ru/posts/17778-korporativnaya-obrazovatelnaya-sreda-kak-glavnyy-trend-2020-goda (дата обращения: 16.09.2020).

4. Ильина С., Кокоулина О. Шесть трендов корпоративного онлайн-обучения, которые нельзя игнорировать [Электронный ресурс]. URL: https://vc.ru/future/55431-shesttrendov-korporativnogo-onlayn-obucheniya-kotorye-nelzya-ignorirovat (дата обращения: 16.09.2020).

5. Ключарев Г. А., Пахомова Е. И. Корпоративное образование: новая альтернатива государственным программам в сфере профессионального образования [Электронный ресурс] // Вопросы образования. 2007. № 2. С. 117–139. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/korporativnoe-obrazovanie-novaya-alternativa-gosudarstvennymprogrammam-v-sfere-professionalnogo-obrazovaniya (дата обращения: 16.09.2020).


Review

For citations:


Baranova E.K. Intracorporate Learning Portal as a Factor of the Educational Environment Formation of Modern Organization. Novelty. Experiment. Traditions (N.Ex.T). 2020;6(2):6-12. (In Russ.)

Views: 200


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2949-3625 (Online)